در بخش طراحی استراتژی، با بررسی و تحلیل موقعیت فعلی کلینیک (مرکز/مطب) و درک اهداف مالی و غیرمالی مدیران در بازه های زمانی مختلف، رایا استراتژی رسیدن به اهداف را تعیین می کند.
خدمات واحد طراحی استراتژی رایا:
تدوین استراتژی تبلیغات و جذب
تدوین استراتژی برند
تدوین استراتژی راه اندازی کلینیک (bessines model)
تدوین استراتژی جذب توریسم سلامت
تدوین استراتژی تبلیغات و جذب:
تحلیل موقعیت فعلی کلینیک (مرکز/مطب)
وضعیت درآمد – هزینه در یک سال اخیر به تفکیک پزشکان و خدمات
وضعیت جذب ( نحوه و فرآیند پاسخگویی پرسنل در تمامی راه های ارتباطی )
بررسی و تحلیل وب سایت و رسانه های اجتماعی
بررسی و تحلیل وضعیت فعلی تبلیغات و نرخ جذب ( محاسبه نرخ بازگشت سرمایه فعلی « ROI « )
تعیین آموزش های مورد نیاز تیم پذیرش و تیم تولید محتوای کلینیک
تعیین اقدامات اصلاحی مورد نیاز بر روی زیرساخت های آنلاین کلینیک (مرکز/مطب) و فرآیند پذیرش و مشاوره کلینیک
تعیین فرآیندهای اجرایی کمپین تبلیغاتی همراه با زمانبندی و بودجه مورد نیاز
قیمت گذاری خدمات کلینیک (مرکز/مطب)
تحلیل ROI ( نرخ بازگشت سرمایه ) کل کلینیک (مرکز/مطب) به تفکیک خدمات و پزشکان
تدوین استراتژی برند:
تدوین کامل استراتژی برند و هویت بصری برند :
BRAND ARCHETYPE , LOGO CONCEPT , OFFICIAL ALTERNATIVE LOGOS , DESIGN GEOMETRY , LOGO CLEAR-SPACE , LOGO DIMENSIONS , DO NOTS , OFFICIAL COLOR PALETTE , OFFICIALWATERMARK , OFFICIAL PICTOGRAMS , OFFICIAL TYPEFACES ,
E-MAIL SIGNATURE , PATTERNS OFFICIAL , STATIONERY , INSTAGRAM LAYOUT , OFFICIAL UNIFORM , WEBSITE DESIGN
طراحی نقشه سفر بیماران و مراجعین ( Patient Journey Mapping )
تدوین استراتژی تجربه بیماران در ۳ حوزه :
تجربه ادراک شده از فرآیندهای کلینیک و همچنین محیط فیزیکی و دیجیتال کلینیک
تجربه ادراک شده از رفتار و ارتباط پرسنل اداری و درمانی کلینیک
تجربه ادارک شده از کیفیت خدمات کلینیک
طراحی استراتژی برند کلینیک
طراحی استاندارد های عملیاتی کلینیک مبتنی بر استراتژی برند
تدوین استراتژی راه اندازی کلینیک:
تحلیل مالی راه اندازی کلینیک :
برآورد هزینه های ثابت و متغیر راه اندازی شامل: تجهیزات پزشکی و اداری، پرسنلی، پزشکان، مواد مصرفی، ملک و بازسازی آن، تبلیغات و جذب و …
تعیین مدل های درآمدی و شیوه تحقق آن در زمان های مختلف
برآورد نقاط سربه سر هزینه های جاری و هزینه های سرمایه ای
تدوین Business Model عملیاتی راه اندازی کلینیک با بررسی و تعیین شاخص های زیر :
SWOT Analysis
Customer / Patient Segments
Value Proposition
Channels
Customer / Patient Relationships
Cost Structure
Key Resources
تدوین استراتژی جذب توریسم سلامت:
تدوین Business Model عملیاتی راه اندازی بخش جذب توریسم سلامت با بررسی و تعیین شاخص های زیر :
SWOT Analysis
Customer / Patient Segments
Value Proposition
Channels
Customer / Patient Relationships
Cost Structure
Key Resources
تمامی تحلیل های براساس کشورهای هدف ( برای جذب توریسم ) و همچنین موقعیت کلینیک ( بیمارستان/شرکت توریسم سلامت ) می باشد و اطلاعات جامعی نسبت به سایر رقبا و روش های موازی ( بطور مثال تورلیدهای شخصی ) گردآوری و تحلیل خواهد شد.
بررسی مسیر جذب از ابتدا ( از مرحله آگاهی ) تا انتها ( مرحله دریافت خدمت ) برای بیماران کشورهای هدف، ارائه خواهد شد.
جهت طراحی استراتژی کلینیک یا مرکز پزشکی،دندانپزشکی خود با ما تماس بگیرید.