صفحه اصلی
Raya

تبلیغات و مارکتینگ پزشکی

Instageram Ads

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی امروزه یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ چراکه طبق آمار میلیونها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ،ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

 

Banner Ads

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

حتما به هنگام وب‌گردی و گشت‌و‌گذار در وب‌سایت‌های مختلف، تصاویر متحرک (بعضاً ثابت) توجه شما را جلب کرده است که با کلیک بر روی آن‌ها به یک وب‌سایت دیگر یا صفحه‌ای خاص در همان سایت، منتقل شده‌اید. به این تصاویر، بنر و به این نوع تبلیغات در وب‌سایت‌های مختلف، تبلیغات بنری می‌گویند.

 

Retargeting Ads

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ

از آنجایی که معمولا افراد با مراجعه نخست به سایت خرید خود را ثبت نمی‌کنند و تنها به یک مشتری بالقوه تبدیل می‌شوند، باید بتوانیم پس از خروج کاربر از سایت با قرار دادن وی در فضای تبلیغاتی مورد نظر خود، او را متقاعد به بازگشت به سایت و ثبت خرید کنیم. در تبلیغات ریتارگتینگ بر خلاف تبلیغات بنری ، تبلیغات تنها به کاربرانی نشان داده می‌شوند که حداقل یکبار وارد سایت شده باشند.

زمانی که یک کاربر وارد وبسایت فروش می‌شود، به صورت اتوماتیک یک کوکی از طرف وبسایت در مرورگر وی ذخیره خواهد شد و همین امر باعث می‌شود تا هربار که کاربر به وبسایت‌های تعریف شده در کمپین تبلیغاتی ریتارگتینگ وارد شود، تبلیغی مختص فرد و همان محصولاتی که وی جست و جو کرده به او نمایش داده شود تا با کلیک بر روی تبلیغ به سایت فروشگاهی مراجعه کند.

Notification Ads

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

حتما برایتان پیش آمده است  هنگامی که وارد یک سایت می‌شوید از شما سوال شود: «آیا می‌خواهید جدیدترین اخبار برایتان ارسال شود؟» و زیر این سوال گزینه‌ی بله/ خیر یا allow/block را ببینید. در صورتی که گزینه‌ی بله را انتخاب کنید، به وب‌سایت اجازه می‌دهید برای شما پیام‌هایی بفرستد. به این پیام‌ها، پوش نوتیفیکیشن گفته می‌شود. شما همچنین می‌توانید از این پیام‌ها برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده کنید. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را می‌توان به عنوان نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی تبلیغات پیامکی در نظر گرفت. با این تفاوت که برای ارسال این تبلیغات نیازی به اطلاعات تماس کاربر ندارید و از طرفی می‌توانید در قالب عکس و متنی جذاب، کاربر را مستقیما به وب‌سایت خود هدایت کنید.

 

Google Ads

تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل ادوردز

 

مشتریان شما در گوگل هستند!

بی‌شک گوگل محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان است. بر اساس آمار سایت الکسا، محبوبترین وب‌سایت در ایران نیز گوگل است. به طور متوسط روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد.


آنها همان لحظه به شما نیاز دارند!

کاربران اینترنت زمانی که نیاز به یادگیری، یافتن و یا خرید چیزی دارند؛ شروع به جستجو می‌کنند. وقتی که آنها به دنبال محصول یا خدماتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمات بیشتر از هر زمان دیگری است.

Native Ads

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات هستند که به شکل مطالب وب‌سایتی در می‌آیند که در آن نمایش داده می‌شوند. روزانه تعداد زیادی تبلیغ می‌بینیم و ذهن ما به طور خودکار بیشتر آن‌ها را از دایره‌ی پردازشش کنار می‌گذارد و به نوعی به‌ آن‌ها بی‌توجهی می‌کند. تبلیغات همسان یا native به این دلیل وارد صنعت تبلیغات آنلاین شده‌اند که در میان تمام انواع تبلیغات، مخاطب را جذب کنند و ذهن مخاطب را از خود دور نکنند.
تبلیغات همسان یکتانت، در جایگاه‌هایی تحت عنوان «پیشنهاداتی از سراسر وب»  یا «مطالب روز» نمایش داده می‌شوند. 

 

کارهایی که باید برای نتیجه بهتر تبلیغات انجام دهیم

به طور کلی دریافت بهترین نتیجه از انجام تبلیغات دیجیتال به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در نتیجه انجام تبلیغات نیز شامل موارد زیر است:
  • مشخص شدن هدف از انجام تبلیغات دیجیتال
  • تعیین جامعه هدف
  • تعیین پلتفرم تبلیغاتی بر اساس هدف و جامعه مورد نظر
  • تولید محتوای مناسب برای تبلیغات

چرا باید از خدمات تبلیغات رایا استفاده کنید؟

همانطور که متوجه شدید، استفاده از بهترین خدمات تبلیغات تاثیر بسیار زیادی در توسعه برندینگ و همچنین فروش یک مجموعه دارد. آژانس برندینگ پزشکی رایا با توجه به اهمیت این مسئله برای کسب و کارها می‌تواند بهترین سرویس‌ها را در این زمینه ارائه دهد. برخی از مزایای شرکت تبلیغاتی رایا که باعث برتری این مجموعه می‌شود شامل موارد زیر است:
  • گزارش دهی کامل به کارفرما نسبت به نحوه انجام تبلیغات در قالب Insight (شامل View, Reach, Impression).
  • تعهد به KPI یکی از بزرگترین مزایای مجموعه رایا در ارائه خدمات تبلیغات دیجیتال است.
  • جذب کاربر و همچنین دنبال‌کننده واقعی و موثر بر اساس جامعه هدف.