صفحه اصلی
Raya

سوالات متداول سئو سایت پزشکی

سوالات متداول سئو سایت پزشکی

سوالات متداول سئو سایت پزشکی

هزینه سئو و بهینه سازی سایت پزشکی چقدر است؟

در قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی باید به 2 عامل دقت کرد:

1- بررسی سایت پزشکی در صورت وجود

2- تحلیل رقبا وآنالیز سطح رقابتی

پس نمی توان یک قیمت مشخص برای همه سایت ها و یا کلمات کلیدی داد و حتما نیاز به بررسی دارد.

چقدر زمان برای نتیجه گرفتن در سئو پزشکی نیاز است؟

اگر به درستی و با توجه به نیازهای خود بودجه درستی برای سئو سایت پزشکی اختصاص بدهید، به طور معمول اثرات اولیه را حتی در کمتر از 30 روز مشاهده خواهید کرد! اما به طور کلی بین 5 تا 6 ماه زمان لازم است تا رتبه‌های خوبی در نتایج جستجو کسب کنید. با تداوم فرایندهای سئو پزشکی تا یک سال نیز قطعاً می توانید در بسیاری از کلمات مورد نظرتان بین سه رتبه اول قرار بگیرید.

وب سایت ما چقدر در سئو پزشکی اهمیت دارد؟

طراحی سایت پزشکی بر اساس اصول مورد نیاز برای سئو پزشکی بسیار حیاتی است! هر چقدر بودجه صرف فعالیت‌های سئو کنید ولی وب سایت شما چارچوب‌های مورد نیاز سئو را نداشته باشد؛ به نتیجه‌ی دلخواه خود در دراز مدت نخواهید رسید. طراحی و ساخت وب سایت پزشکی پایه و اساس سئو است. سرعت پایین لود شدن صفحات، انتخاب درست url صفحات، مقدار محتوای هر صفحه، طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما و بسیاری نکات دیگر در طراحی وب سایت پزشکان و مراکز باید رعایت شود.

آیا باید برای بالا رفتن رتبه سایتمان در گوگل، محتوای سایت تولیدی و اختصاصی باشد؟

تولید محتوای تخصصی پزشکی به طور منظم و قرار دادن آن در وب سایت در بخش بلاگ تاثیر بزرگی در افزایش رتبه شما در نتایج گوگل دارد. تولید محتواها بهتر است در شکل‌های مختلف مانند مقاله، تصویر، اینفوگرافیک، ویدیو، پادکست، موشن گرافیک و … باشد.

من زمان کافی برای تولید محتوای بلاگ ندارم. آیا شما این کار را انجام می‌دهید؟

بله حتماً. کپی رایترهای ما تجربه زیادی در نوشتن مطالب پزشکی منطبق بر اصول سئو دارند. همچنین ما در تهیه‌ی مطالب از مشاوران متخصص در حوزه پزشکی برای اعتبار سنجی و صحت درستی مقالات استفاده کرده و قبل از انتشار محتوا تایید شما را خواهیم گرفت.
ما خوشحال می‌شویم که یک نسخه بلاگ تخصصی برای وب سایت پزشکی شما تهیه کنیم.

سئو پزشکی با سئو حوزه‌های دیگر چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی استراتژی‌های مارکتینگ پزشکی و به خصوص دیجیتال مارکتینگ پزشکی نیاز به ارتباط نزدیک متخصصان حوزه مارکتینگ با حوزه پزشکی و سلامت و درک درست آن‌ها از این فضا دارد. همچنین با توجه به حساسیت‌های مطالب پزشکی، گوگل سخت‌گیری‌های بیشتری بر روی وبسایت‌های پزشکی و سلامت نسبت به دیگر حوزه‌ها اعمال می‌کند. بنابرین به طور جدی باید با قوانین فعالیت و انتشار مطالب را در این حوزه آشنایی داشته تا شامل مجازات نشوید.
نکات تخصصی دیگری هم برای سئو سایت پزشکی باید در نظر گرفت. به همین دلایل همانند تولید محتوای تخصصی پزشکی، نیاز به متخصصان سئو با تجربه در حوزه سلامت و درمانی می‌باشد.

دیگر مقالات و بلاگ ها

بازاریابی پزشکی و سلامت

بازاریابی پزشکی و سلامت

بازاریابی پزشکی و سلامت (Healthcare Marketing) یک فرایند بازاریابی استراتژیک است که در آن تمامی منابعی که یک تجارت درمانی برای رشد پایدار فعالیت خود نیاز دارد، بررسی شده و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود شناسایی می شوند.

ادامۀ مطلب
کلمات کلیدی سایت های پزشکی

لیست جامع کلمات کلیدی سایت های پزشکی پوست ، مو ، زیبایی

لیست جامع کلمات کلیدی سایت های پزشکی پوست و زیبایی

ادامۀ مطلب
تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی دغده‌ی دندانپزشکانی است که می‌خواهند با بازاریابی کلینیک دندانپزشکی و استفاده از روش‌های درست و به‌روز، بیشتر دیده شوند. تقریبا همه باور دارند که پیدا کردن دندانپزشکی کاربلد و ماهر، کار سختی است. از طرف مقابل، دندانپزشکان نیز باور دارند که جلب اعتماد به منظور مراجعه مشتریان، کاری بسیار سخت‌تری خواهد بود.

ادامۀ مطلب