جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

سئو پزشکی و در صفحه اول گوگل بودن و جذب بیمار از طریق جستجوهای بیماران درگوگل مهمترین اقدامی است که در بحث برندینگ و مارکتینگ آنلاین باید یک پزشک یا کلینیک انجام دهد، برندینگی که از بودن در صفحه اول گوگل برای پزشکان حاصل می شود و همچنین جذب بیماری که از این طریق برای شما رقم می خورد با هیچ روش و ابزار تبلیغاتی دیگر قابل مقایسه نمی باشد.مجموعه رایا علاوه بر سئو سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکی با موضوعات  وحیطه های مختلف را نیز انجام می دهد .

امروزه موتورهای جستجو نقش مهمی در تصمیم گیری برای بیماران دارند، 88 درصد از بیماران از جستجوی آنلاین برای یافتن مراکز درمانی یا پزشک استفاده می کنند، مهم نیست بیمار در مورد شما شنیده است یا نه، بلکه همواره انتخاب ها به نتایج اینترنت منتهی می شود.

جستجوی ارگانیک به طور مداوم در حال رشد است.

استفاده از کلمات کلیدی و محتوای مناسب در وب سایت پزشکی شما باعث افزایش رتبه شما در نتایج ارگانیک گوگل می شود.

وب سایت هایی که در صفحه ی اول نتایج جستجو مشاهده می شوند 92% از ترافیک را تشکیل می دهند، در حالی که درصد ترافیک در صفحه دوم به سختی به 5% می رسد. به همین دلیل بازاریابی موتورهای جستجوی پزشکی یک استراتژی مهم در بازاریابی پزشکی است.

سئو مطمئن ترین سرمایه گذاری در فرآیند جذب بیمار

ما در آژانس مارکتینگ پزشکی رایا ، تلاش خود را در جذب بیماران بیشتر انجام می دهیم تا شما تمرکز خود را بـه ارائـه خدمـات با کیـفیـت به بیـماران قرار دهیــد؛ ما راه حل هایی را به کار می گیریم تا شما همواره در بازاریابی دیجیتالی بروزترین اقدامات را تجربه کنید و بیماران بالقوه دلیل محکمی برای مراجعه به مرکز شما داشته باشند.

؛؛ در سال گذشته جستجوی مراکز درمانی در اینترنت ۲ برابر شده است؛

دیگر مقالات و بلاگ ها

گردشگری سلامت و خدمات آن

گردشگری سلامت و خدمات آن

گردشگری سلامت و خدمات آن برای اقتصاد کشورها بسیار مهم و ضروری است.

ادامۀ مطلب
اصول بازاریابی محتوای پزشکی

اصول بازاریابی محتوای پزشکی

تولید محتوا در حوزه های حساسی نظیر پزشکی و خدمات درمانی دشواری های خاص خود را دارد. بازاریابی محتوای پزشکی به عنوان یکی از حساس ترین بخش های بازاریابی پزشکی و بازاریابی دیجیتال پزشکی حساب می شود.

ادامۀ مطلب
مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی

مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی چیست

مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی چیست ؟ بازاریابان و صاحبان کسب و کار در صنعت مراقبت های بهداشتی و پزشکی با چالش های منحصر به فردی در دستیابی به اهداف خود روبرو هستند که شبیه هیچ صنعت دیگری نیست. موفقیت در کسب و کارهای حوزه پزشکی و برند سازی در آن مستلزم این است که شما...

ادامۀ مطلب