صفحه اصلی
Raya

بهترین متخصص زنان در شهر تهران کیست؟

بهترین متخصص زنان در شهر تهران کیست؟

بهترین متخصص زنان در شهر تهران کیست؟

شاید شما در شروع مطالعه به فکر این افتاده باشید که این مطلب در خصوص تبلیغ یک پزشک زنان و زایمان خاص در شهر تهران است، ولی این طور نیست.
در این مقاله سعی می‌کنیم از نگاه بازاریابی و مارکتینگ پزشکی به این مسئله نگاه کنیم.

کمی با خود فکر کنید! اگر شما برای یافتن یک پزشک قلب خوب و متخصص در شهر تهران باشید قطعاً از کلمه بهترین استفاده خواهید کرد حتی اگر به دنبال یافتن رستوران، کافی شاپ، هتل و … باشید از کلمه بهترین استفاده خواهید کرد. یافته‌ها و مطالعات نشان می‌دهد استفاده از کلمه”بهترین” در بسیاری از سرچ‌های گوگل استفاده می‌شود.

نتایجی که در صفحه اول گوگل نمایش می‌دهد در 90% مواقع مورد مطالعه و پیگیری افراد قرار می‌گیرد. مثلاً با سرچ کلمه بهترین متخصص زنان در تهران یا کودکان در تهران تعدادی از پزشکان در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر می‌شوند، این حضور در صفحه اول اصلاً اتفاقی نیست و کاملاً با برنامه‌ریزی و استراتژی خاص اتفاق افتاده است.

علاوه بر این سایت‌های دایرکتوری فعال در حوزه پزشکی مثلاً  nobat.ir و … نیز در لیست نتایج حضور دارند و بیمار را به سمت پزشکان این حوزه در شهر تهران هدایت می‌کنند. پس تا اینجای مطلب مشخص شد که بهترین متخصص زنان در کرج چه کسی است؟

پاسخ شفاف این است که از دید بیماران و افراد جامعه که نیاز خود را در گوگل سرچ می‌کنند، بهترین فرد و متخصص کسی است که برای پاسخ و نیاز آنها در صفحه اول گوگل پاسخ مناسبی دارد و آن را به سمت خود جذب می‌کند.
یک پزشک هوشمند می‌داند که حضور در نتایج صفحه اول گوگل چه حجم از ترافیک بیمار را می‌تواند به سمت مطب و کلینیک روانه کند و قطعاً تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء این جایگاه خواهد کرد.

آمارهای ما در رایا نشان می‌دهد که بیش از 70% از ورودی سایت‌های پزشکی تبدیل به مشتری‌های وفادار می‌شوند این یک نرخ تبدیل بسیار ارزشمند است.

این نوع رقابت در دیگر تخصص‌های پزشکی و دندانپزشکی نیز به خوبی دیده می‌شود و بعضا رقابت‌های تنگاتنگی نیز شکل گرفته است. حضور و ثبات در رتبه‌های برتر صفحه اول گوگل حاصل تلاش یک تیم متخصص سئو، تولید محتوا، فعالیت‌های تکنیکالی سئو پزشکی و تلاش پزشک در ارائه مطالب و ویدئوهای مرتبط با تخصص است.

این نکته را حتماً مورد توجه قرار دهید که حضور نسل Z یعنی همان دهه هفتادی‌های غرق شده در تکنولوژی و فضای مجازی، میزان رقابت در صفحات برتر گوگل را افزایش خواهد داد. چرا؟
زیرا این نسل امروزی بیش از 90% از نیازهای خود را در گوگل و رسانه‌های اجتماعی سرچ می‌کنند و پس از بررسی‌های لازم در رفع نیاز خود به قطعیت می‌رسند، تا آنجا که در ادبیات جهانی کلمۀ Google it! به عنوان یک کلمه جدید در دایره لغات اضافه شده است.
پس هر چه سریع‌تر به فکر رد پای دیجیتالی خود در وب باشید، عدم حضور شما در رقابت‌های دیجیتالی، سهم شما را از مارکت پزشکی کاهش خواهد داد.

دیگر مقالات و بلاگ ها

سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید

سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید

امروزه کاربران زیادی برای دستیابی به خواسته های خود از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو استفاده میکنند. از اینرو داشتن سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید در این مورد بسیار حائز اهمیت است.

ادامۀ مطلب
تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان بهتر است یا گوگل ادورز

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم : تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود

ادامۀ مطلب
جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

سئو پزشکی و بودن در صفحه اول گوگل مهمترین اقدامی است که در بحث برندینگ و مارکتینگ آنلاین و جذب بیمار باید یک پزشک انجام دهد

ادامۀ مطلب