صفحه اصلی
Raya

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

سئو پزشکی و در صفحه اول گوگل بودن و جذب بیمار از طریق جستجوهای بیماران درگوگل مهمترین اقدامی است که در بحث برندینگ و مارکتینگ آنلاین باید یک پزشک یا کلینیک انجام دهد، برندینگی که از بودن در صفحه اول گوگل برای پزشکان حاصل می شود و همچنین جذب بیماری که از این طریق برای شما رقم می خورد با هیچ روش و ابزار تبلیغاتی دیگر قابل مقایسه نمی باشد.مجموعه رایا علاوه بر سئو سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکی با موضوعات  وحیطه های مختلف را نیز انجام می دهد .

امروزه موتورهای جستجو نقش مهمی در تصمیم گیری برای بیماران دارند، 88 درصد از بیماران از جستجوی آنلاین برای یافتن مراکز درمانی یا پزشک استفاده می کنند، مهم نیست بیمار در مورد شما شنیده است یا نه، بلکه همواره انتخاب ها به نتایج اینترنت منتهی می شود.

جستجوی ارگانیک به طور مداوم در حال رشد است.

استفاده از کلمات کلیدی و محتوای مناسب در وب سایت پزشکی شما باعث افزایش رتبه شما در نتایج ارگانیک گوگل می شود.

وب سایت هایی که در صفحه ی اول نتایج جستجو مشاهده می شوند 92% از ترافیک را تشکیل می دهند، در حالی که درصد ترافیک در صفحه دوم به سختی به 5% می رسد. به همین دلیل بازاریابی موتورهای جستجوی پزشکی یک استراتژی مهم در بازاریابی پزشکی است.

سئو مطمئن ترین سرمایه گذاری در فرآیند جذب بیمار

ما در آژانس مارکتینگ پزشکی رایا ، تلاش خود را در جذب بیماران بیشتر انجام می دهیم تا شما تمرکز خود را بـه ارائـه خدمـات با کیـفیـت به بیـماران قرار دهیــد؛ ما راه حل هایی را به کار می گیریم تا شما همواره در بازاریابی دیجیتالی بروزترین اقدامات را تجربه کنید و بیماران بالقوه دلیل محکمی برای مراجعه به مرکز شما داشته باشند.

؛؛ در سال گذشته جستجوی مراکز درمانی در اینترنت ۲ برابر شده است؛

دیگر مقالات و بلاگ ها

نحوه قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی

نحوه قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی

سئو یک فرآیند کاملاً تخصصی و نتیجه محور است، یک تیم سئو باید پس از بررسی‌های لازم به کارفرما این اطمینان را بدهد که توانایی کسب رتبه و رقابت با رقبای صفحه اول را دارد و قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی آن انجام شود.

ادامۀ مطلب
تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان بهتر است یا گوگل ادورز

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم : تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود

ادامۀ مطلب
بازاریابی پزشکی و سلامت

بازاریابی پزشکی و سلامت

بازاریابی پزشکی و سلامت (Healthcare Marketing) یک فرایند بازاریابی استراتژیک است که در آن تمامی منابعی که یک تجارت درمانی برای رشد پایدار فعالیت خود نیاز دارد، بررسی شده و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود شناسایی می شوند.

ادامۀ مطلب