صفحه اصلی
Raya

سامانه‌های آنلاین خدمات پزشکی

سامانه های آنلاین خدمات پزشکی

سامانه‌های آنلاین خدمات پزشکی

 استفاده از سامانه‌های آنلاین خدمات پزشکی در این روزها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

در ادامه به معرفی تعدادی از سامانه‌هایی که در زمینه رزرو آنلاین نوبت در حال فعالیت هستند، می‌پردازیم. به‌طور کلی نحوه عملکرد تمامی سامانه‌ها تا حد زیادی مشابه با هم است، با این وجود تفاوت‌های جزئی در هر یک از آنها دیده می‌شود.

اهمیت خدمات پزشکی از راه دور

اهمیت استفاده از سامانه‌های آنلاین پزشکی، نسبت به روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا، بیشتر شده است. پزشکان و خدمات درمانی هم می توانند به خوبی از ظرفیت‌های موجود خدمات پزشکی از راه دور در برنامه‌های بازاریابی در حوزه سلامت استفاده کنند.  

 بیماران می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین که توسط سامانه‌های متنوع ارائه می‌شود بهره برده و با مشاوران به صورت آنلاین در ارتباط باشند.

 

معرفی سامانه‌های آنلاین خدمات پزشکی ایران

 

پزشکت

یکی از بهترین سامانه‌هایی که توانست در روزهای قرنطینه به خوبی خدمات پزشکی از راه دور را چه به صورت صوتی و چه تصویری ارائه دهد، سامانه مشاوره و ویزیت آنلاین پزشکت است. شما از طریق این برنامه که روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل نصب است می‌توانید علائم خود را برای پزشک شرح داده و منتظر جواب باشید.

ابن سینا

یکی دیگر از سامانه‌های تخصصی نوبت دهی دکتر، سامانه ابن سینا است که در این سامانه پزشکان برتر فارغ التحصل از دانشگاه‌های معتبر حضور دارند و شما می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نوبت خود را در وب سایت پزشکی آن رزو کنید. هدف اصلی این سامانه رضایت بیمار است، اگر نیاز به نوبت آنلاین بدون دردسر دارید درنگ نکنید و این سامانه را انتخاب کنید.

دکتر ساینا

از طریق سامانه دکتر ساینا می‌توانید هم به صورت آنلاین از پزشک مورد نظرتان نوبت بگیرید و هم به صورت آنلاین و مجازی ویزیت شوید.

زوپ

زوپ یکی دیگر از سامانه‌های آنلاین است که اخیراً رشد چشمگیری در زمینه ارائه خدماتش داشته است. شما با دانلود و نصب این برنامه در تلفن همراهتان می‌توانید هم نوبت آنلاین گرفته و هم به صورت تصویری با پزشکان در حوزه‌های مختلف در ارتباط باشید. نکته جالب توجه این است که هزینه‌ای که برای ویزیت از طریق این سامانه پرداخت می‌کنید کمتر از هزینه ویزیت حضوری است!

سامانه‌های مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص

اگر تنها به مشاوره نیاز داشته و فعلاً به رزرو و ویزیت آنلاین نیازی ندارید، می‌توانید از سامانه‌های زیر استفاده کنید:

معرفی سامانه‌های نوبت دهی آنلاین

نوبت دهی آنلاین از جمله اولین خدماتی است که به صورت مجازی در وب سایت پزشکی افراد قرار گرفته است. تاکنون سامانه‌های مختلفی به منظور ارائه این خدمت ارائه شده‌اند که تا حدی شبیه بهم عمل می‌کنند. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم که قبل استفاده از هریک از آنها قوانین سایت را مطالعه کنید. چرا که احتمالاً شرایط کنسل کردن، تغییر زمان ویزیت و … در آنها متفاوت باشد.

  • سامانه پزشکیاب
  • سامانه سلامتی ۲۴
  • سامانه پذیرش ۲۴
  • سامانه دکتر دکتر
  • سامانه دکتر ویزیت
  • سامانه دکتریاب

دیگر مقالات و بلاگ ها

کمپین تبلیغاتی پزشکی

کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان

شناخت ابزارهای تبلیغاتی یک موضوع است و نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان یک موضوع دیگر…بسیاری از کلینیک ها علی رغم اطلاع از روش های تبلیغاتی ، در طراحی و اجرای یک کمپین دچار مشکلاتی می شوند که صرفا ناشی از عدم یک طراحی منسجم و توجه به جزئیاتی...

ادامۀ مطلب
راهکارهای تضمینی جذب بیمار خارجی

راهکارهای تضمینی جذب بیمار خارجی

مارکتینگ پزشکی به عنوان یک راهکار اساسی برای ارتقا کسب و کار حوزه سلامت و جذب بیمار خارجی محسوب می‌شود.

ادامۀ مطلب
تکنیک های مهم سئو سایت پزشکی

تکنیک های مهم سئو سایت پزشکی

ما سعی می کنیم با استفاده از تکنیک های مهم سئو سایت پزشکی رتبه سایت مورد نظر را روی چند دسته کلمه مهم بهینه کنیم تا بیماران به نتیجه بهتری در جستجوی خود برسند.

ادامۀ مطلب