صفحه اصلی
Raya

سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید

سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید

سئو سایت پزشکی و آنچه که باید بدانید

 وردپرس یکی از سیستم‎های مدیریت محتوا می‎باشد که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان سایت قرار گرفته است. از دلایل محبوبیت این سیستم مدیرت محتوا می‎توان به اٌپن سورس بودن یا همان کد باز بودن آن اشاره کرد و دلیل دیگری که سبب شده افراد زیادی به طراحی سایت وردپرس علاقه‎مند شوند و با استفاده از آن به طراحی سایت مورد نظرشان مشغول شوند رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا بوده است.

این سیستم برپایه زبان برنامه نویسی php طراحی شده است که از MySQL برای سازماندهی و ساخت پایگاه داده استفاده می‎کند. برای اینکه بتوانید این سیستم را مورد استفاده قرار دهید و به طراحی سایت وردپرس بپردازید نیاز دارید تا این سیستم را برروی یک هاست راه اندازی کنید.

اولین نسخه از این سیستم مدیریت محتوا در سال 2003 انتشار یافت و افراد زیادی برای طراحی سایت وردپرس از این سیستم بهره‎مند شدند. پیشرفت‎های این سیستم و افزایش کاربری آن به قدری زیاد شد که در سال 2017 بیش از 27 درصد از 10 میلیون سایت پربازدید اینترنتی با استفاده از وردپرس طراحی شده بودند. گروه طراحی سایت رایا این افتخار را دارد تا با داشتن تجربه‎ای فراوان شما را در راستای طراحی سایت وردپرس یاری دهد.

سئو پزشکی

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‎باشد. این کلمه مخفف search engine optimization  است که به عنوان seo در بین افراد شناخته می‎شود. امروزه هزاران نفر برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود به اینترنت مراجعه می‎کنند و اولین کاری که این افراد برای رسیدن به هدف خود انجام می‎دهند جستجو خواسته خود در یکی از موتورهای جستجو می‎باشد.

 به همین منظور سئو سایت اهمیت پیدا می‎کند زیرا با توجه به گزارش‎های رسمی منتشر شده بیش از 67 درصد کلیک‎ها به 5 سایت اولی تعلق دارد که در صفحه نخست نتایج جستجو این موتورهای جستجو نمایش داده می‎شود. در این موتورها برای رتبه بندی سایت‎ها از استانداردها و الگوریتم‎های مختلفی استفاده می‎شود که رعایت کردن این استانداردها به افزایش سئو سایت که نتیجه آن ارتقای رتبه سایت می‎باشد خواهد انجامید.

حال تعریف دقیقی از سئو ارائه خواهیم کرد. سئو به مجموعه فعالیتی گفته می‎شود که در طراحی سایت، تعیین و بکار بردن محتوایی مناسب بکار برده می‎شود تا سایت مورد نظر از رتبه بهتری در صفحه نتایج موتورهای جستجو بهره‎مند شود تا بازدید کنندگان بیشتری را به سمت سایت مورد جذب کند.

سئو سایت پزشکی و تاثیر کاربران

  همانطور که گفته شد برای رتبه بندی سایت‎ها در موتورهای جستجو از الگوریتم‎های مختلفی استفاده می‎شود. الگوریتم RankBrain تلاش می‎کند تا رفتارهای کاربران در هنگام جستجو را بررسی و آنالیز کند. کاربران مهم‎ترین دارایی یک سایت پزشکی هستند هرچه کاربران یک سایت پزشکی بیشتر باشد و تعداد بازدیدهای آن بالاتر باشد از نظر سئو سایت مورد نظر ارتقا پیدا می‎کند و مورد توجه موتورهای جستجو قرار می‎گیرد.

یکی دیگر از عواملی که در افزایش سئو پزشکی تاثیر چشمگیری دارد زمان حضور کاربران در یک سایت می‎باشد. هرچه این زمان بیشتر باشد میزان سئو سایت مورد نظر بیشتر شده و سبب می‎شود تا موتورهای جستجو اولویت نمایش این سایت‎ها را افزایش دهند.

چرا سئو پزشکی اهمیت دارد

همانطور که گفته شد امروزه کاربران زیادی برای دست‎یابی به خواسته‎های خود از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو استفاده می‎کنند. از این‎رو داشتن سئو مناسب به شما کمک می‎کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و در کسب و کار خود موفقیت بیشتری را کسب کنید.

موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می‎دهند که به دنبالش هستند. این نتایج بر اساس کلمات کلیدی پزشکی می‎باشد که کاربران برای رسیدن به خواسته‎های خود از آنها استفاده می‎کنند. در نتیجه به کار بردن کلمات کلیدی مناسب می‎تواند نقشی اساسی در افزایش سئو سایت پزشکی داشته باشد.

سئو سایت پزشکی و نیاز موتورهای جستجو

تاریخ پیدایش سئو از زمانی است که اولین موتور جستجو شروع به فعالیت کرد. در ابتدا بدلیل عدم وجود کاربران زیاد در فضای اینترنت نیاز شدیدی به انجام فعالیت‎های مرتبط به سئو سایت احساس نمی‎شد. اما با گذشت زمان و گسترش فضای اینترنت و همچنین افزایش چشمگیر کاربران آن و به‎وجود آمدن یک بازار رقابتی در این فضا وجود سئو و اهمیت آن برای سایت‎های پزشکی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر مقالات و بلاگ ها

برترین سایت های تجهیزات پزشکی

برترین سایت های تجهیزات پزشکی

سایت های تجهیزات پزشکی

ادامۀ مطلب
نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی در حوزه‌های مختلف‌ این حرفه متفاوت است و باید مطابق با موارد و کلمات کلیدی خاصی اجرا شود. موتورهای جستجو می‌توانند مطالب را رتبه بندی کنند .

ادامۀ مطلب
کمپین تبلیغاتی پزشکی

کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان

شناخت ابزارهای تبلیغاتی یک موضوع است و نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان یک موضوع دیگر…بسیاری از کلینیک ها علی رغم اطلاع از روش های تبلیغاتی ، در طراحی و اجرای یک کمپین دچار مشکلاتی می شوند که صرفا ناشی از عدم یک طراحی منسجم و توجه به جزئیاتی...

ادامۀ مطلب