تبلیغات ویدئویی پزشکان

تبلیغات ویدئویی پزشکی

تبلیغات ویدئویی پزشکان

تبلیغات ویدئویی آنلاین فرآیند استفاده از محتوای ویدئویی برای تبلیغ یک کلینیک در وب‌سایت‌هایی است که اساسا وب سایت های ویدئویی هستند مانند آپارات، تماشا، نماشا و … و در دنیا وب سایت هایی نظیر یوتیوب ( اگر برای کلینیک بدنبال جذب بیمار خارجی هستیم فراموش نکنیم که یوتیوب از اهمیت فوق العاده برخوردار است و حتی در برخی کشورها مانند عراق، سهم بازدید یوتیوب از سایت گوگل نیز بالاتر است ).
تبلیغات ویدئویی برای کلینیک هایی پزشکی بیشتر در حوزه تبلیغ کلینیک های پوست و مو بیشتر استفاده میشود و در سایر حوزه ها حداقل ما تاکنون مشاهده نکرده ایم و یا اساسا جایگاه تعریف شده ای ندارد ولی کلینیک های پوست و مو معمولا از آن استفاده می کنند.
در این تبلیغات عموما به این شکل رفتار می شود که ما حوزه های خاصی را تعیین می کنیم مثلا سینما، و به وب سایتی مانند آپارات سفارش می دهیم که در ابتدا و یا در میان پخش ویدئوهای مرتبط با موضوع سینما، تیزر تبلیغاتی کلینیک را نمایش دهد و نحوه محاسبه هزینه نیز گونه های مختلفی دارد : هزینه براساس نمایش ( یعنی هر یکباری که تبلیغ کلینیک نمایش داده شود از هزینه ما کسر می شود ) ، هزینه به ازای کلیک ( یعنی ازای کلیک کاربر بر روی دکمه کلیک کنید که ما در زیر ویدئو قرار داده ایم از هزینه ما کسر می شود ) و …
 
 
دیجیتال مارکتینگ پزشکی به شما کمک خواهد کرد تا در سال جدید، به بهترین شکل کلینیک خود را سر پا نگه دارید و همچنان به ارائه خدمات پزشکی، درمانی یا زیبایی ادامه دهید. فراموش نکنید که جامعه به حضور این ویروس عادت کرده است و کسی هم انتظار ندارد یک شبه کرونا از بین برود. پس شما هم برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشید. برای این کار، در کنار کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ پزشکی، روی چند هدف اصلی تمرکز کنید:
  • استراتژی های رشد بلند مدت را در پیش بگیرید.
  • به شکل‌گیری تقاضاهای جدید، به‌ویژه در فضای مجازی و دنیای دیجیتال، توجه داشته باشید.
  • روی برندینگ و آگاهی از برند خود تمرکز کنید.
  • ارتباطات و روابط عمومی در فضای مجازی را با کمک دیجیتال مارکتینگ پزشکی، در پیش بگیرید؛ همان اندازه که ارتباط در فضای حقیقی را پیش می‌برید.
  • آموزش بیمار و همراهان آنها را به برنامه‌های آگاهی رسانی و تولید محتوای خود، اضافه کنید. در شرایطی که مردم احساس درماندگی می‌کنند، بیشتر کنار آنها باشید.
  • گزینه‌های بیشتری برای ارائه خدمات درمانی یا زیبایی، از جمله جراحی‌های انتخابی، غیر تهاجمی و یا مشاوره‌های پزشکی از راه دور پیش روی بیماران خود بگذارید.

دیگر مقالات و بلاگ ها

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی  چیست؟ جالب است وقتی صحبت از بازاریابی می‌شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می‌کند! در حالی که بازاریابی یا مارکتینگ (از جمله مدیکال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ پزشکی) یک دانش آکادمیک است. علم بازاریابی درمان برای برقراری ارتباط با بیماران و در نهایت...

ادامۀ مطلب
متاورس چیست؟

متاورس چیست؟

جهان برتر یا دنیای متاورس، در اصل یک شبکه اجتماعی به شمار می‌رود که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هم تعامل برقرار کنند. آنها می‌توانند در این دنیا به صورت آنلاین نقش آفرینی نموده و تجربه‌های بسیاری به دست آورند. از این رو باید دنیای مجازی برتر را دنیایی تصور کنیم که بازی‌های ویدئویی،...

ادامۀ مطلب
مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی

مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی چیست

مهترین چالش‌های برندسازی پزشکی چیست ؟ بازاریابان و صاحبان کسب و کار در صنعت مراقبت های بهداشتی و پزشکی با چالش های منحصر به فردی در دستیابی به اهداف خود روبرو هستند که شبیه هیچ صنعت دیگری نیست. موفقیت در کسب و کارهای حوزه پزشکی و برند سازی در آن مستلزم این است که شما...

ادامۀ مطلب