تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

تبلیغات ویدئویی پزشکی

تبلیغات ویدئویی پزشکی

تبلیغات ویدئویی آنلاین فرآیند استفاده از محتوای ویدئویی برای تبلیغ یک کلینیک در وب‌سایت‌هایی است که اساسا وب سایت های ویدئویی هستند مانند آپارات، تماشا، نماشا و … و در دنیا وب سایت هایی نظیر یوتیوب ( اگر برای کلینیک بدنبال جذب بیمار خارجی هستیم فراموش نکنیم که یوتیوب از اهمیت فوق العاده برخوردار است

ادامۀ مطلب
کمپین تبلیغاتی پزشکی

کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان

شناخت ابزارهای تبلیغاتی یک موضوع است و نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان یک موضوع دیگر…بسیاری از کلینیک ها علی رغم اطلاع از روش های تبلیغاتی ، در طراحی و اجرای یک کمپین دچار مشکلاتی می شوند که صرفا ناشی از عدم یک طراحی منسجم و توجه به جزئیاتی...

ادامۀ مطلب
متاورس چیست؟

متاورس چیست؟

جهان برتر یا دنیای متاورس، در اصل یک شبکه اجتماعی به شمار می‌رود که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هم تعامل برقرار کنند. آنها می‌توانند در این دنیا به صورت آنلاین نقش آفرینی نموده و تجربه‌های بسیاری به دست آورند. از این رو باید دنیای مجازی برتر را دنیایی تصور کنیم که بازی‌های ویدئویی،...

ادامۀ مطلب