تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی

دیجیتال مارکتینگ پزشکی  چیست؟ جالب است وقتی صحبت از بازاریابی می‌شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می‌کند! در حالی که بازاریابی یا مارکتینگ (از جمله مدیکال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ پزشکی) یک دانش آکادمیک است. علم بازاریابی درمان برای برقراری ارتباط با بیماران و در نهایت...

ادامۀ مطلب
سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

پزشکان با معرفی خود و خدماتشان در وبسایتشان می توانند با سئو سایت پزشکی خودشان، افرادی که به دنبال متخصصین در آن حوزه در موتور های جست و جو و هستند را به سمت خودشان جذب کنند.

ادامۀ مطلب
بررسی جامع هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی

بررسی جامع هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی

هزینه راه اندازی کلینیک زیبایی و پوست و مو فقط به خرید مکان و دستگاه‌های مورد نیاز ختم نمی‌شود. برای درک بهتر هزینه‌های لازم و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب باید با انواع هزینه‌ها برای راه ‌اندازی کلینیک و مطب آشنا شوید:

ادامۀ مطلب

مقالات تبلیغات پزشکی