تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی دغده‌ی دندانپزشکانی است که می‌خواهند با بازاریابی کلینیک دندانپزشکی و استفاده از روش‌های درست و به‌روز، بیشتر دیده شوند. تقریبا همه باور دارند که پیدا کردن دندانپزشکی کاربلد و ماهر، کار سختی است. از طرف مقابل، دندانپزشکان نیز باور دارند که جلب اعتماد به منظور مراجعه مشتریان، کاری بسیار سخت‌تری خواهد بود.

ادامۀ مطلب
کلمات کلیدی سایت های پزشکی

لیست جامع کلمات کلیدی سایت های پزشکی پوست ، مو ، زیبایی

لیست جامع کلمات کلیدی سایت های پزشکی پوست و زیبایی

ادامۀ مطلب
تجربه‌های مثبت بیماران

تجربه‌های مثبت بیماران

بیماران و شرح مشکلاتی که پیش از انجام عمل داشته و کیفیت زندگی وی را تحت تاثیر قرار داده بوده است. برای مثال، من هیچ وقت نمی‌توانستم لباس با سایز مناسبی را که می‌خواهم پیدا کنم؛ به دلیل شکل بینی خودم، در هیچ مهمانی شرکت نمی‌کردم؛ آنقدر پوست صورتم افتاده بود و چروک داشت که...

ادامۀ مطلب