تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

اصول بازاریابی محتوای پزشکی

اصول بازاریابی محتوای پزشکی

تولید محتوا در حوزه های حساسی نظیر پزشکی و خدمات درمانی دشواری های خاص خود را دارد. بازاریابی محتوای پزشکی به عنوان یکی از حساس ترین بخش های بازاریابی پزشکی و بازاریابی دیجیتال پزشکی حساب می شود.

ادامۀ مطلب
متاورس چیست؟

متاورس چیست؟

جهان برتر یا دنیای متاورس، در اصل یک شبکه اجتماعی به شمار می‌رود که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هم تعامل برقرار کنند. آنها می‌توانند در این دنیا به صورت آنلاین نقش آفرینی نموده و تجربه‌های بسیاری به دست آورند. از این رو باید دنیای مجازی برتر را دنیایی تصور کنیم که بازی‌های ویدئویی،...

ادامۀ مطلب
تجربه‌های مثبت بیماران

تجربه‌های مثبت بیماران

بیماران و شرح مشکلاتی که پیش از انجام عمل داشته و کیفیت زندگی وی را تحت تاثیر قرار داده بوده است. برای مثال، من هیچ وقت نمی‌توانستم لباس با سایز مناسبی را که می‌خواهم پیدا کنم؛ به دلیل شکل بینی خودم، در هیچ مهمانی شرکت نمی‌کردم؛ آنقدر پوست صورتم افتاده بود و چروک داشت که...

ادامۀ مطلب