صفحه اصلی
Raya

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی در حوزه‌های مختلف‌ این حرفه متفاوت است و باید مطابق با موارد و کلمات کلیدی خاصی اجرا شود. موتورهای جستجو می‌توانند مطالب را رتبه بندی کنند .

ادامۀ مطلب
نحوه قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی

نحوه قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی

سئو یک فرآیند کاملاً تخصصی و نتیجه محور است، یک تیم سئو باید پس از بررسی‌های لازم به کارفرما این اطمینان را بدهد که توانایی کسب رتبه و رقابت با رقبای صفحه اول را دارد و قیمت‌گذاری سئوی سایت پزشکی آن انجام شود.

ادامۀ مطلب
تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی دغده‌ی دندانپزشکانی است که می‌خواهند با بازاریابی کلینیک دندانپزشکی و استفاده از روش‌های درست و به‌روز، بیشتر دیده شوند. تقریبا همه باور دارند که پیدا کردن دندانپزشکی کاربلد و ماهر، کار سختی است. از طرف مقابل، دندانپزشکان نیز باور دارند که جلب اعتماد به منظور مراجعه مشتریان، کاری بسیار سخت‌تری خواهد بود.

ادامۀ مطلب