تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان یا گوگل ادز در پزشکی

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم :
  1. تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود در حالیکه تبلیغات همسان صرفا به همه کاربران یک سایت در یک لحظ نمایش داده می شود که ممکن است واقعا نیازمند آن خدمت باشند، و یا قبلا نیازمند نبوده اند و با دیدن تبلیغ شما به یکباره برای آنها یادآوری شده است و یا اینکه اساسا نیازمند نیستند.
  2. هزینه تبلیغات گوگل ادورز دلاری است در حالیکه تبلیغات همسان ریالی
واقعیت اگر دقت کنیم در انتخاب ابزار ، بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم چراکه هر ابزار نفاط مثبت و منفی متعددی دارد که تا زمانیکه بطور دقیق باتوجه به اهداف کلینیک آنها را تحلیل نکنیم نمی توانیم بگوییم ابزار A  و یا ابزار B
 

جمع بندی

دیگر مقالات و بلاگ ها

تبلیغات همسان یا گوگل ادورز

تبلیغات همسان بهتر است یا گوگل ادورز

این سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم : تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود

ادامۀ مطلب
نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

نکات کاربردی سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی در حوزه‌های مختلف‌ این حرفه متفاوت است و باید مطابق با موارد و کلمات کلیدی خاصی اجرا شود. موتورهای جستجو می‌توانند مطالب را رتبه بندی کنند .

ادامۀ مطلب
جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

جذب بیمار از طریق جستجو های بیماران در گوگل

سئو پزشکی و بودن در صفحه اول گوگل مهمترین اقدامی است که در بحث برندینگ و مارکتینگ آنلاین و جذب بیمار باید یک پزشک انجام دهد

ادامۀ مطلب