در قیمتگذاری سئوی سایت پزشکی باید به 2 عامل دقت کرد:
1- بررسی سایت پزشکی در صورت وجود
2- تحلیل رقبا وآنالیز سطح رقابتی
پس نمی توان یک قیمت مشخص برای همه سایت ها و یا کلمات کلیدی داد و حتما نیاز به بررسی دارد.
اگر به درستی و با توجه به نیازهای خود بودجه درستی برای سئو سایت پزشکی اختصاص بدهید، به طور معمول اثرات اولیه را حتی در کمتر از 30 روز مشاهده خواهید کرد! اما به طور کلی بین 5 تا 6 ماه زمان لازم است تا رتبههای خوبی در نتایج جستجو کسب کنید. با تداوم فرایندهای سئو پزشکی تا یک سال نیز قطعاً می توانید در بسیاری از کلمات مورد نظرتان بین سه رتبه اول قرار بگیرید.
طراحی سایت پزشکی بر اساس اصول مورد نیاز برای سئو پزشکی بسیار حیاتی است! هر چقدر بودجه صرف فعالیتهای سئو کنید ولی وب سایت شما چارچوبهای مورد نیاز سئو را نداشته باشد؛ به نتیجهی دلخواه خود در دراز مدت نخواهید رسید. طراحی و ساخت وب سایت پزشکی پایه و اساس سئو است. سرعت پایین لود شدن صفحات، انتخاب درست url صفحات، مقدار محتوای هر صفحه، طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما و بسیاری نکات دیگر در طراحی وب سایت پزشکان و مراکز باید رعایت شود.
تولید محتوای تخصصی پزشکی به طور منظم و قرار دادن آن در وب سایت در بخش بلاگ تاثیر بزرگی در افزایش رتبه شما در نتایج گوگل دارد. تولید محتواها بهتر است در شکلهای مختلف مانند مقاله، تصویر، اینفوگرافیک، ویدیو، پادکست، موشن گرافیک و … باشد.
بله حتماً. کپی رایترهای ما تجربه زیادی در نوشتن مطالب پزشکی منطبق بر اصول سئو دارند. همچنین ما در تهیهی مطالب از مشاوران متخصص در حوزه پزشکی برای اعتبار سنجی و صحت درستی مقالات استفاده کرده و قبل از انتشار محتوا تایید شما را خواهیم گرفت.
ما خوشحال میشویم که یک نسخه بلاگ تخصصی برای وب سایت پزشکی شما تهیه کنیم.
به طور کلی استراتژیهای مارکتینگ پزشکی و به خصوص دیجیتال مارکتینگ پزشکی نیاز به ارتباط نزدیک متخصصان حوزه مارکتینگ با حوزه پزشکی و سلامت و درک درست آنها از این فضا دارد. همچنین با توجه به حساسیتهای مطالب پزشکی، گوگل سختگیریهای بیشتری بر روی وبسایتهای پزشکی و سلامت نسبت به دیگر حوزهها اعمال میکند. بنابرین به طور جدی باید با قوانین فعالیت و انتشار مطالب را در این حوزه آشنایی داشته تا شامل مجازات نشوید.
نکات تخصصی دیگری هم برای سئو سایت پزشکی باید در نظر گرفت. به همین دلایل همانند تولید محتوای تخصصی پزشکی، نیاز به متخصصان سئو با تجربه در حوزه سلامت و درمانی میباشد.
شناخت ابزارهای تبلیغاتی یک موضوع است و نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان یک موضوع دیگر…بسیاری از کلینیک ها علی رغم اطلاع از روش های تبلیغاتی ، در طراحی و اجرای یک کمپین دچار مشکلاتی می شوند که صرفا ناشی از عدم یک طراحی منسجم و توجه به جزئیاتی...
ادامۀ مطلبپزشکان با معرفی خود و خدماتشان در وبسایتشان می توانند با سئو سایت پزشکی خودشان، افرادی که به دنبال متخصصین در آن حوزه در موتور های جست و جو و هستند را به سمت خودشان جذب کنند.
ادامۀ مطلباین سوال را خیلی از مدیران کلینیک های پوست و مو و یا دندانپزشکی از ما می پرسند و اگر فقط در اینجا بخواهیم به دو نکته اشاره کنیم : تبلیغات گوگل ادورز کاملا به مخاطب هدف ( مخاطبی که کلید واژه خاصی را جستجو کرده است ) نمایش داده می شود
ادامۀ مطلب